Brosan är nu gift

Så nu är han gift. Det var ett väldigt vackert bröllop och jag tog korten.
Återkommer med bilder och info vid senare tillfälle

Senare tillfälle ;-) är nu



Denna bild mailade jag precis till dem så den får komma upp här. Fler bilder kommer. Men jag tycker nog att de skall få se bilderna först.

Uppdatering nummer 2:

Har varit uppe i Småland och hämtat barnen hos mormor. Då passade jag på att lämna albumet. Blev rätt nöjd själv faktiskt. Hoppas de också blev nöjda. Här följer lite bilder till....









Ni får jättegärna lämna feadback på bilderna!!!!!!!!! Både positiv och negativ.

Bröllopet var annars ett mycket vackert och stillsamt bröllop. Jag fick dock ytterligare bekräftelse på att jag är GAMMAL!!!!
Vi "rockade loss" på dansgolvet och jag sjöng med i texten till "What a feeling" från filmen Flaschdance. Då kommer någon från "brudens sida" fram och frågar:
- Du är hans storasyster va? Med betoning på STORA, syster visste de redan eftersom jag hållt tal.
- Ja, hur så? svarar jag lite klämmigt.
- Ja jag förstod det när du kunde texten till denna låten.

Jag gick nästan och satte mig bland rullatorerna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0