Jag hatar min mage, någon som vill byta?

Min mage är fullständigt i uppror. Ont som fan kan knappt röra mig. Är hemma idag för att vila den. Tar massor av olika mediciner, men för att inte gå in på för mycket detaljer kan jag säga att det som kommer in i munnen inte kommer ut ur **** om jag inte tar mediciner till hjälp.

Det är ett helvete. Kan inte knäppa mina byxor och klänningarna jag hade köpt till bröllopen, framförallt imorgon!!!! kan jag knappt ha eftersom magen är så svullen. Undrar hur många som kommer att "Gratulera till tillökningen" Jag kommer slå dem på käften. Åhh, ja just det mtt humör blir lite lidande av detta också ;-)

uppdatering: Fick en akut tid på vårdcentralen. Det var en mild men mycket grym behandling jag fick. Det räckte att han la handen på min mage så skrek jag. Han uteslöt blindtarmen, (Kan tydligen i ovanliga fall även göra ont på "fel" ställe) och äggstockarna, eftersom smärtan var för ytlig. Det han trodde det kunde vara är att tarmen är så otroligt retad av det som "tryckt på" och var extra känslig. Isåfall kommer det SAKTA att klinga av. Ett annat senario som han dock tyckte var högst osanoligt (eftersom jag är av fel kön och fel ålder) är att det är någon typ av bråk som gör att tarmen kryper ut på fel ställe och blir klämd. Om det är det så kommer jag inte längre att få ut något och så småningom kommer det att komma upp istället. Mmmm längtar *ironin dryper* och skulle detta inträffa så är det ilfart till akuten. Jag hoppas på senario ett faktiskt :-D

Jo jag får äta av de värktabletter som finns på markanaden (i normala doser förstås) ;-) och ett par glas vin under middagen imorgon var också helt ok. Whiihiii!!!

Kommentarer
Postat av: Berith

STACKARS DEJ! Du MÅSTE BLI BRA! Det är din första lillebror som ska gifta sig och då vill vi att du är med. Vem ska annars fixa fina fotot?????

Vi ses i morgon!

2008-06-27 @ 15:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0