Shoppat och vägt mig

Jaha nu var det gjort.... Var på vikt väktarna idag. Domen blev inte så illa som jag trodde men jag har lite att jobba med. Har sedan Thailand och julen inte tagit mig i kragen. Det har resulterat i 3 kg upp. Men de skall bort till brosans bröllop var det tänkt. Det blir 0,5 kg i veckan...... Mitt normala genomsnitt ligger på 0,4 kg. tyvärr har jag lite inplanerat där jag inte kan styra över mina matval men jag hoppas på pepping från nära och kära.

Var inne på Noa Noa idag. Kom äntligen hem med en klänning. Det var tredje gången jag var där inne och provade igenom deras klänningssortiment. Jag är igenkänd där nu :-D Det blev inte den stilen på klänning som jag hade tänkt mig från början men den satt mycket snyggt. Får väl tänka om när det gäller assesoarerna.

Hade hunnit en snabb runda på loppis på Esplanaden också och hittade rolerblades till Måns för 5:-!!!!!!! Han blev överlycklig. De var ute och provåkte en snabb sväng nu på kvällen. Har inte hunnit köpa skydd så han hade bara cykelhjälmen. Men det visade sig att grabben hade talang. Det var roligt att se.

Rollerblades
Nu sitter jag här och knaprar på mitt äpple. Är så glassugen!!!!!!! och har ätit 1 point för mycket idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0