Sommrig dag på stan

Var ner på stan en sväng efter jobbet, hade sällskap av en kollega. Vi skulle köpa en present till vår andra kollega som fyller år nästa vecka.
Kunde inte låta bli att titta in på Noa Noa en gång till. Var där en snabb sväng igår också. Har hittat en eller tja flera klänningar jag vill ha men den som är finast och sitter mest perfekt vill jag ju naturligtvis ha MEN den är vit och tanken är att klänningen skulle närvara (med mig i den då) på tre!!! bröllop i sommar. Vitt på bröllop om du inte är bruden är ju inte direkt vett och ettikett. Skall försöka övertala Maken om att jag kan in till Malmö imorgon, där skulle de ev ha den i blekrosa med limefärgade mönster Mmmmmm. Vill åka nu på studs helst.

Vi tog en fika på Ebbas skafferi. Satt på innergården och mös i värmen. Älskar alla små gårdar här i stan.

image5

http://www.jill-e.com/sml_brown_cb.html

Beställde från Amazon.com eftersom Jill-E inte levererar utanför USA i nuläget.

Denna väskan är nu packad och på väg över atlanten till lilla mig. Jag och min kamera längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0