Suttit framför datorn

Sitter och jobbar med jobbets hemsida. Det skall lanseras i mitten på juni. Vi har inte så mycket spelrum utan det är mest lite text som skall in och lite bilder. Alla förskolor och skolor i kommunen skall ha likadana sidor. Så jag har redigerat ihop lite avdelningsbilder. Här jobbar jag:

560359-15
Igår söndags sprang ju maken Köpenhams maraton. Idag gav han sig ut på Sankt Hans extreme. För er i Lund kan jag säga att det är 4 varv tunt på backarna med höjdskillnader på 280 meter. Huvva. Men han klarade det gallant. Han är duktig min karl.

Linus var hemma hos en "ny" kompis idag. En som han inte varit hemma hos tidigare. Det roliga är att de bor i det huset som var det första huset vi tittade på när vi började leta hus. Vi föll för huset och ville ha det men valde att inte buda eftersom vi sa till oss själva att vi kan ju inte ha sådan tur att vi hittat rätt vid första försöket, vi måste titta lite till för att se oss omkring på marknaden. Det mesta som vi tittade på de 4!!! nästföljande åren jämförde vi med det huset. Sedan byggde vi ju och det känns sååå mycket mer rätt, så någon mening var det ju. Men det var lite kul ändå att faktiskt se huset igen. Det ligger ju bara tvärs över gatan mot där vi bor nu.

Tänk att vi tittade och föll för det huset och sedan har vi tittat i hela Lund och småbyarna utanför och slutligen hamnar vi tvärs över gatan till det huset.
Det var nog meningen att vi skulle hamna i denna delen av stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0