Jo Peter vet du vá......

...nu har vi faktiskt börjat på ett av alla våra rum i trädgården. Jag sa ju att det var en tioårsplan ;-)

Växter och annat kommer med nästa löning.



För er andra dödliga som inte fattar varför jag riktar detta inlägget till enbart Peter kan jag förklara:

När vi flyttade in i vårt hus med obefintlig trädgård så gick jag en trädgårdskurs. Där fick vi lära oss att man skulle dela in trädgråden i olika rum, ämnade för olika saker. Jag gjorde en storskalig plan och berättade flivligt, för alla som ville veta, vad det skulle bli av våran leråker. Peter har i 4 års tid undrat VARJE gång han kommit hit var alla våra rum är.......

Nu är som sagt första delen av ett rum påbörjat.... men det är inte billigt att anlägga trädgård från leråker, vill jag lova

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh det ser spännande ut. Jag börjar också längta efter att ha en trädgård att odla i ironiskt nog. Det har jag ju haft hela min uppväxt utan att lägga så mycket tid åt att reflektera över det. Antar att jag börjar bli vuxen=)

kram

2008-09-09 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0