Nackspärr



Det är helt klart inte meningen att jag skall gå på gymmet. I slutet av förra veckan började jag på gymmet igen efter ett års uppehåll. Fick naturligtvis ont i ryggen. Det hade jag helt klart räknat med. Det började så smått gå ner till normalontnivå och jag tränar på och får då nackspärr. Det är inte sant. Har varit hos naprapat idag och hon böjde och masserade. Kände mig fortfarande stel när jag gick därifrån men nu har det lossnat så jag faktiskt kan röra mig iallafall.


Hade *Host harkel* gamla vänner på besök. Vi är några stycken från grundskolan som fått kontakt via Facebook. Vi bestämde att vi skulle fika nu i påsk då några var nere från Stockholm. Vi blev tre men det var riktigt trevligt att träffas. Det blev naturligtvis mycket "Vad hände med den?" prat men även en del annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0