Börjat jobba igen



Det är inte precis ansträngade att jobba denna veckan. Vi har två barn på vår avdelning.

Precis hemkommen från naprapaten. Det är helt gudomligt vad vissa är bra med sina händer ;-) Det är som att vandra på moln. Har känt mig bra i ryggen och inte haft ont under sommaren. En termins träning har gjort nytta. Ändå känns det ännu bättre efter att hon knådat och tryckt. MAGISKT!!!!!!

Det var lite ansträngande att stiga upp i morse. Både måndag och tisdag har jag stigit upp i ottan för att börja träna kl 7.00. Idag behövde jag gå upp för att vara på jobbet kl 7.00. Det var faktiskt inte lika kul ;-) Så imorgon får jag sovmorgon ;-) Behöver inte vara på jobbet förrän kl 8.00. Tänkte testa spinning imorgon på kvällen. Får se om jag klarar det eller om jag stupar. Sist  jag testade det (första och enda gången för 12 år sedan) så var det en vikarie på passet och hon hade läst fel. Det var ett Intro (Introduktions) pass men hon höll en Int. (Intensiv)pass. Klarade man det klarar man allt :-D



Någon som är intresserad av en motionscykel föresten. Vår står bara och samlar damm just nu.







.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linda!



Tack för din kommentar hos mig. Ja, det är lite jobbigt när man har smittats av "vit-sjuka"! Skylten Welcome har jag köpt i en butik som heter ombonat i Sigtuna. Men har även sett annonser på Blocket med länk till något ställe som säljer samma skyltar. Förut fanns skylten även på Inredningskompaniet i Upplands Väsby. Möjligtvis finns den även i web-butiken Par courrier. Lycka till i din skyltjakt!



MVH Anna-Lena

2009-08-12 @ 20:51:38
URL: http://drommaravsilver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0