Firat med dunder och brak



Nu är min lille kille en stoooor kille. 



Han hade ju bara önskat sig LEGO så det kändes som att det inte fanns så mycket val i vad vi skulle handla. Han blev överlycklig och de har byggt hela dagen.


Självklart var det ju tårta och sång också. Vi har haft massor av folk här i eftermiddags och jag känner mig riktigt sockerbombad. För självklart kunde jag ju inte låta bli att stoppa i mig. Står det framför näsan så åker det in i munnen. Mitt gamla beteende kom tillbaka direkt.

Nu är barnen nerstoppade i sina sängar och sover sött. Imorgon börjar sportlovet och syster yster kommer ner på onsdag och tar nya pojkvännen med sig ner. Skall bli kul att träffa honom. Han heter också Linus för att ytterliggare krångla till tillvaron. :-D Men det skall nog gå bra.

Kommentera gärna bilderna för jag har redigerat dem på laptopen och jag blir inte klok på den skärmen. Om den är för ljus eller för mörk och om den visar färgerna rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0