Fisken lagad.



Mycket god men inte lika mycket Wow idag som igår. Det gick betydligt snabbare idag. Inte lika mycket hakande och fixande. Dessutom var jag själv i köket. Jag valde bort att koka med smör i såsen och tog lite extra milda mini mat istället för det såg ut att bli lite lite sås. Det blev det INTE och hade inte blivit iallafall. Tyvärr så glömde jag att lägga till lite extra krydda då. Så vi fick krydda lite i efterhand denna gången.




Det är väl tilltagna portioner. Mycket bra. Barnen delar på en och Zingo får matlåda dagen efter. Kunde inte varit bättre.




Inser att jag behöver skaffa mig en extern blixt. När jag tar riktiga närbilder med en inbyggda så skymmer det nya objektivet lite eftersom det är rätt stort. Det blir en liten skugga på vänster sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0