Huset för mig själv en stund



Restan av familjen är iväg och tittar på Bolt - 3D varianten. Syster yster och pojkvän följde med för att strosa runt i Malmö ett tag. Sitter här och surfar och bälgar i mig te.

I förmiddags tog vi en tur i pulkabacken. Alla "barnen" stannade i backen medans jag gick till affären för att handla lite mjölk. När jag kom tillbaka hade de byggt en mycket tjusig snömänniska. Hon hette Tina eftersom hon kommer att tina så småningom. Mycket fyndigt.



Sitter och försöker leta upp bilderna jag tagit och skall redigera dem. Har Windows Explorer i bakgrunden och letar och det går så sakta så jag nästan vill koppla in min gamla dator igen. VAAAARFÖR är den så trög?????





Nu har jag lyckats redigera några bilder från dagens fotosession. Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0