Jag har blivit utmanad.



Min första bloggutmaning.Utmanad av  www.copyrightmaria.se Wiiiii. Nu skall vi se...

* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade


Min dator är helt ny så i mappen mina bilder ligger totalt fyra bilder eller nått. Så jag gör det riktigt hemskt för mig själv och går in på vår server och letar bland alla våra bilder där i mapp 6 bild 6. Då skall vi se.......




Hjälp Vi har haft digtalkamera lääänge. Hamnade i bilderna från 2004. Just bild 6 var en bild på en mycket höggravid kompis (hon hade nog inte blivit överlycklig om den hamnat till allmän beskådan) så jag tog bilden senare som ingen utomstående var med på. Min son som nu fyller 7 år om 2 veckor. Här är han 2 år och är på patienthotellet och hälsar på en nyfödd bebis. Det tyckte han var roligt i ungefär 5 sekunder sedan somnade han på golvet. Tänk vad de växer upp fort. Stoppa tiden var blev mina bebisar av.

Då skall jag utmanna någon också.......

Thilde www.metrobloggen.se/thilde
Annika www.metrobloggen.se/blingblingblond

Ajdå. Har inte så många som jag känner som bloggar........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söte L! :-)

2009-02-04 @ 13:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0