Nu är familjen komplett igen....

...åtminstonde till kl 13.00 för då åker Zingo till Trollhättan för en springtävling. Så det är jag och 2 grabbar här hemma i helgen.

Linus har fortfarande feber. Den är seg. Han har haft över 38,5 sedan i måndags nu. Smittar han fortfarande, han har ju bara feber? Nåja vi har inga planer i helgen. Eller tja inte vi men jag: "Städa, tvätta diska damma varje dag är det detsamma...." *gnolar på Askungesången* Men nu kan jag ju samtidigt som jag tvättar och viker tvätt planera vad som skall plockas ner i Turkiet väskan :-D  Undrar dock om vår resväska hinner hem från Kina ??!!?? (Carina vilken dag skulle ni landa på svensk mark?) Har för mig det. Men vi har ju en till så det funkar ju ändå men jag vill ha gott om plats att packa på vägen hem ;-)




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0