Sitter här som en kamin och mer snor än vad Nilen har vatten...



Jaha nu var det min tur att åka på en "släng" av en förkylning. Den har legat och lurpassat en vecka nu så jag trodde inte den skulle våga sig fram ordentligt.  Men tji fick jag..... Det blir sängen och te med rostade mackor imorgon för mig. Hmmm det lät ju förstås inte så dumt. Synd att man inte kan prata för näsan är full med snor och huvudet har en liten trumslagare inneboende.......

Har redigerat ett par bilder till på den gulliga familjen som var här igår.





Vad säger ni? Färg eller svart/vit? Det blir mer brus på kläderna i färgvarianten tyvärr......





Här är det lilla påskäget vaken. Min matta kissade hon ner, tur hon inte var pojke för jag var rätt nära vid tillfället. Men det är väl sådant som man får räkna med ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0