Det är lika bra att sluta drömma.....



....det går åt helvete iallafall,
om man drömmer om Paris
så hamnar man på någé vis
likförbannat i Huddiksvall!!!!!


Men jag slutar inte drömma iallafall, faktiskt. Jag sitter just nu ute på vår uteplats, i skuggan. Solen är varm och jobbig ;-) Det är tvätt överallt i huset, tvättad likaså otvättad. Saker och grejjer...... överallt.

Konstaterade att vi har nu bott i huset i 4,5 år och vi har fortfarande saker som vi inte vet var vi skall ha dem utan de ligger på olika ställen hela tiden. Så som våra träningskläder. De ligger i varsin plastlåda under skrivbordet i gästrummet. Hmmm mycket praktiskt - NOT!!!! Men vi vet iallafall var vi har dem ;-)

Kamera sakerna, objektiv, bakgrunder och stativ. Ligger i arbetsrummet i en fin hög framför bokhyllorna. Det har liksom blivit deras plats, inte heller så praktiskt. Ja jag kan fortsätta. Jag vet hur vi vill ha det men pengar och tid stoppar.

Jag är en projektmänniska. Har massor av projekt igång och massor som är påbörjade i mitt huvud. Måste få känna känslan av att vara färdig. När kommer den? Om man har 50- projektideér i huvudet så kommer ju aldrig den känslan ju........


Kommentarer
Postat av: Annika

Det e det som kallas att vara produktiv!! Va härligt att faktiskt inte egentligen bli klar... Tror man hade tyckt att det var oerhört tråkigt att vara helklar.... vad ska man då göra? Men känner ofta som du.... Så mycket man vill.. så lite tid..

Suckelisuck

2009-06-02 @ 01:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0