Har inga småbarn längre



Det är bara att se sanningen i vitögat. Mina barn blir stora, hur det nu går till för själv är jag inte en dag över 28 ;-)

Vi har firat Måns idag. 10 år gammal blir han. Det är första gången som jag inte har kunnat vara med och sjunga på morgonen. Jag började jobba kl 7.00. Jag frågade om han ville att jag skulle komma in och säga grattis och godmorgon innan jag gick ändå och det ville han. En liten morgonpuss och kram fick han min stora kille.

Sedan struntade jag (med chefens tillstånd) i arbetsplatsträffen ikväll och var hemma och åt tacos som födelsedagsbarnen hade beställt. Farmor, hennes man och farfar kom förbi och åt tillsammans med ss.

Tårtan hann vi med på eftermiddagen. Hade hämtat hans ena kompis i sin skola och tog Måns och andra bästisen med hem och vi hade ett minikalas med tårta och ballonger här hemma i eftermiddags. Anna kom över med mina TVÅ små gudbarn också.  Lagom avancerat. Vi skall ju fira i stugan i helgen också med min släkt.



Han fick ett Wii fit av oss och har spelat så han är alldeles svettig så nu ligger han i badet. Ikväll tänkte jag ta mig en omgång och se om det går att bränna några kalorier. Jag har lite tårtkalorier att göra av med. Jag har hunnit bli träningsberoende på en vecka. Härligt!!!!! Förra veckan tränade jag 2 gånger på gymmet och sprang en 10 minuters runda. Huvva har inte sprungit sedan gymnasiet. Lär nog inte göra det igen heller ;-) Alla pointsen höll jag så duktigt och vågen visad minus 1,2 kg. Jippi.... hoppas bara det håller i sig. Har ätit på tok förmånga idag och kommer att fuska på lördag. Annars skall jag fixa detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0