Varit hos fotograf med mina små monster




Åhhh vad ja önskar mig nya saker till min kamera ;-)


Eftersom jag blivit så otroligt missnöjd med skolbilderna  två år på raken och de hade samma fotograf i år igen så valde jag att de inte skulle ta några enskillda kort utan bara vara med på klasskortet. Vi gick till någon som vet vad hon sysslar med istället :-D

Det var inte det lättaste. De är mycket svårflörtade. Men det blev några riktiga godbitar. Har fått lov att visa några.....




 

Som sagt, mycket trams var det.

 

 



Det är när man ser honom så här som man inser att han blivit väldigt stor....och långhårig ;-)





Linus var lite fnissigare än Måns.






.


Kommentarer
Postat av: Jennie/Kalasgott

Vilka rolig foton! Superfina!

2009-11-17 @ 23:17:21
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0