Slut-på-semester-ångest!

.
.
Då var denna semestern till ända. Vad har vi fått gjort? Inte mycket av allt det som vi borde men betydligt mer av det vi ville. ;-) Stugan, Legoland och Lalandia.
.
Senaste veckan har vi fördrivit i hemmet. Det var storslagna planer på att vi behövde röjja trädgården. Det gjorde jag idag. Tvingade i väg Zingo att köpa lite jord. Han kommer hem med 39 säckar. Nu har vi så vi klarar oss ett litet tag. Eller tills imorgon iallafall. Jag har rensat rabatten på baksidan där vi har en spalje med rådhusvin. Imorgon skall det inhandlas marktäckande vintergröna. Mååånga så vi slipper rensa ogräs. Det är nämligen inte min favvis syssla.
.
.
.
Jag börjar jobba på måndag och jag har inte det minsta lust med det faktiskt.
.
.
.
.
.
Ge mig tips på vad man kan hitta på för att liva upp vardagen lite på höstkvällar och helger!!!!!
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0