Håller målen.... än så länge.

När det gäller mina mål för året så har jag redan sprungit 1 mil samanlagt denna månaden. Så där håller jag ställningarna.

Vikten då. Jag gick ner 1,5 kg förra veckan. Har hållit mig till programet slaviskt även denna veckan. Hoppas på ordentligt minus nu med men det brukar "plana" ut till runt 0,5 - 1 kg i veckan när jag håller mig till programet under en längre period.

Alla foton då. Jo jag _tror_ att jag tagit alla dagar. Har inte tankat ut kameran på ett tag och är tveksam till att jag han med ett kort igår...... men här kommer några


5 januari


Pojkarna bakade muffins


6 januari



Skåne fortfarande i vinterkläder. Mysigt!


7 januari



Första dagen tillbaka på jobbet. Hade dessutom en scrappkurs på kvällen. Phu en lång dag


8 januari


Ute med barnen på jobbet. Pulkor och snö. Kul!

9 januari


Mys på stan med bara Måns. ZIngo och Linus gick en egen runda. Måns valde lunchställe. Grabben har bra smak!!!!


10 januari


Inspirerad att scrappa, efter att ha hållit kurs. Det var nog ett år sedan sist skulle jag gissa.












.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0