Min man - Duracellkaninen!



Idag var en dag först i hälsans tecken sedan i matfördärvet.

Zingo gick till gymmet och sprang på löpbandet, när vi tyckt att han sprungit en lagom stund så gjorde vi honom sällskap. Barnen hade sina nya Nintendo med sig. De satt och spelade medans jag tog ett pass bland maskinerna. Sedan bytte jag och barnen om till badkläder och tog en tur i poolen.

Det är kallt där!!!! Jag frös så jag huttrade men min man - Duracellkaninen - hade inte sprungit färdigt.

Jag fick ta en minipaus och gå in på toa. Sköljde då mina förfrusna tår i mycket varmt vatten och sedan var det behagligt i simhallen igen...en stund.

Efter det tog Zingo hand om barnen och jag gick och bastade. Mmmmm skönt. Började så sakteliga få tillbaka känseln i vitala delar av kroppen. ;-)

Vi hade varit där längre än vad vi hade tänkt, så barnen visade inte sin bästa sida när vi skulle gå hem och Zingo var inte heller pigg på att promenera hela vägen hem. Vi åt på Delphinens pizzeria. De har c.a 85 pizzor att välja mellan och har sedan ombyggnaden även lite plats att sitta och äta på.

Efter varsin pizza vara alla på lite bättre humör och vi knatade hemåt.

Fick besök av kompisen Anna och vi satt och snackade om livets mysterier i soffan. Under tiden hann jag faktiskt vika nästan all min tvätt (7 maskiner). Imponerande!!!!


Nu skall min onda axel få vila. Har haft ont i den sedan jag var ute på löprunda den 27:e. Tror jag spände mig för mycket. Brukar få ont när jag tar en löprunda och inte har sprungit på ett tag men detta är märkligt. Det brukar gå över så fort jag har kommit in.....

Några tips?





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0