Skaffat mig en ny älskare....

...eller rättare sagt två.

Ben och Jerry heter de. Kommer i en liten smidig burk, bara att ta fram när nöden kräver. Min specialvariant heter New Yourk super fudge chunk.

Slevade i mig 140 gram igår och tänkte att mitt viktmål tar jag tag i ngn annan dag. Jag njöt av varenda kalori. ;-) Idag har jag hittat Ben och Jerrys sida på facebook och även deras hemsida. Tydligen är de inte så monogomana Jag få helt enkelt inte ha dem för mig själv ;-) Försökte leta upp näringsvärden och liknande men kammar hem noll. Tills jag tittar i frysen när jag skall göra lunch till Linus. DET STÅR JU PÅ KARTONGEN :-/

Jag åt alltså 11 ProPoints härlig, krämig, chokladig, chunkig glass igår kväll. Värt varenda points!

Jag älskar det nya ProPoints systemet med veckobonus. Jag har altid "låtsats" att de inte finns och använder dem vid nödsituationer, så som en stor tallrik glass när man bara måste för att man är kass och trött. ;-) Nu kryssade jag i 11 propoints där och kan fortsätta som vanligt idag och har alltså inte gått utanför programmet. Toppen.




Någon mer än jag som gömmer sina älskare i frysen?







.

Kommentarer
Postat av: Johan Soder

Hej! Jag vill bara börja med att säga att jag läser din blogg var dag och tycker den är helt underbar!



Dock blev jag smärre chockad när jag läste att du fullständigt tänkte strunta i dina viktmål! Detta vändes dock snabbt till lättnad när jag läste att du inte gått över dina ProPoints.



Du kan räkna med att läsandet från mig kommer minska kraftig, men jag hoppas ändå att du kommer att fortsätta blogga om jag någon gång kommer förlåta dig för denna synd!



Lycka till!



Med vänliga hälsningar Johan Soder

2010-01-22 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0