Hålla helg!

Nått annat kan jag inte göra. Efter det mastodontpasset på gymmet så kommer jag ha väldigt ont i alla mina små nätta muskler imorgon.
.
Började med en liten uppvärmning på 1 km i c.a 5:54 tempo. Efter det lekte jag lite med maskinen och lyckades ställa in den på intervaller. Det blev 5 intervaller med 1 minut i 5:24 tempo och 40 sekunder i 8:25 tempo.
.
Som om inte detta vore nog så halkar jag bort, för ja jag svettas så jag nästan halkar omkring, till alla maskinerna och kör en omgång på mitt program. Det märks att det var ett tag sedan som magmuskler och andra kringliggande muskler fick arbeta. Aouch!!!!!
.
Avslutar sedan med en intensiv km i 5:24 tempo. Det var tufft.
.
Åh härligt att få slapp i duschen. Men på åker sedan bikinin och jag plumsar i vattnet tillsammans med smågrabbarna som varit i simhallen med en kompis och dennes förälder. Det blir ett par längder i tantfart. Ni vet högburet huvud och man kan nästan visualisera sig den randiga baddräkten och blommiga badmössan och man har god fantasi. Det man inte behöver ha fantasi om är den extremt låga farten och de två brösten som hänger som ekolod, i riktig tantmaner.
.
Nu har det ätits TACOS och tittats på film. Inser att grabbsen har blivit stora. Vi kan ju börja plöja igenom vårt filmbibliotek tillsammans med dem. Kul att se något som även vi vuxna för behållning av. (Behållning och behållning men det är iallafall inte tecknat) ;-) Så denna gången blev det "Gone in 60 seconds" med Nicholas Cage. Så ja lite behållnng blev det trots allt för mamma Andersen ;-)
.
Nu skall jag ta mina trötta muskler och lägga mig med en bra bok och vila.
.
Skön helg allihopa!!!!!
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0