Övning ger färdighet!

Nu har jag följt marathon.se´s program i fyra veckor. Det känns verkligen som att det ger resultat. Det går automatiskt snabbare och det känns inte alls så tungt. Samma runda som tidigare var fullständigt omöjlig att ta sig runt på går nu lätt och smidigt ;-)
.
Dessutom "syns" det att det gett resultat. Kläder sitter bättre och klämmer inte lika mycket längre. Däremot så står vågen på samma envisa siffra fortfarande :-/ Men med tanke på att jag inte räknat några points och klämt åtminstonde 200 gram choklad per vecka. MINST!!!! (Och lite till) så är jag mycket nöjd med de resultaten. Har nu beslutat mig för att inte räkna points MEN hoppa över choklad och andra onyttigheter.
.
Kom på en dum pettitess sak med att löpningen går lättare. Samma pass som tidigare tog 35 minuter och var stentufft är idag ett medlepass på 25 minuter. D.v.s ger mindre "skrytpoint".
.
Får helt enkelt springa lite längre ;-) ;-)
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0