Mars - En bra månad

Har nu registrerat mitt löparpass för dagen. Jag har slagit januari. Har 10 registrerade träningstillfällen denna månaden och månaden är inte slut ännu :-D I januari hade jag två stycken av mina träningspass som jag registrerade som två pass vardera fast de egentligen var dubbelpass. Så i praktiken hade jag bara 7 träningstillfällen den månade. Så har jag inte gjort i mars. Där har jag registrerat mina 3 dubbelpass som vardera ett träningstillfälle.

Vi behöver inte diskutera februaris antal pass väl ;-)?


Det tar sig. Löpningen idag gick fin fint. Hade Anna med mig också. Hon skall hänga med och springa Lundaloppet hon också. Hejja hejja. Hon tyckte jag luffsade på lite långsamt i början men när vi kommit i mål var hon tacksam för den starthastigheten. Frågan nu är om jag skall öka på hastigheten eller om jag skall försöka lägga på längd? Målet är ju att klara en mil. Det tror jag inte är några problem men det vore kul att klara den med en hyfsad tid också. Om jag snittar på den hastigheten jag har nu så tar jag det på 1 timme och ca 12 minuter.......






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0