Behöver inte springa mer i år!!!!

.
Ni kommer ihåg den där dagen så vi alla tagit oss ett glas och det flyger färgglada exploderande saker över huvudet. Mmmm Nyårsafton kallas den. De flesta av oss lovar dessutom en massa saker.
.
Är det någon som kommer ihåg vad jag lovade?
.
Nä tänkte väl det... För då behöver jag inte påminna er om de två sakerna som inte har gått så bra. MEN det som däremot gott väldigt bra kan jag tjata lite om.
.
Jag hade som mål att springa i genomsnitt 1 mil i månaden. Det skulle bli 1 st 3 km runda i veckan eller om jag missat något pass så kunde jag kanske klämma till med en 5 km:are. Ett gansk oöverstigligt mål tyckte jag. Särskillt eftersom det ju var snö och kallt och då gick det ju inte att springa ju..... Då fryser man ju . Typ ;-)
.
Kan upplysa er alla om att jag i så fall inte behöver springa mer under året. Jag är nu uppe i 12,3 mil och vi är bara i maj.
.
Jag har nog blivit lite lätt beroende. Nu är ju mitt nya mål att ta milen under 1 timma. Det känns i nuläget som ett lika oöverstigligt mål men skam den som ger sig. Jag tuffar på och den 28 augusti är det upp till bevis.
.
Någon som vill stå bredvid banan med en Carlsberg i handen och hejja fram mig?
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0