Viktigt och sånt!

.
Har under de senaste veckorna fört en intensiv debatt om ViktVäktarnas fungerande eller inte med Thomas ;-) Han har lyckats gå ner 22 kg enbart genom att bestämma sig och sedan göra rätt val i mindre mängd. Jag har fått argumentera för ViktVäktarna och vårat sätt och försökt debattera om att det eg inte är så skilda .  Detta har resulterat i att jag har tänkt på maten och ansträngt mig för att äta rätt och i lagom mängd.
.
Voila!!!! Vecka 39 stod vågen på 62,8 kg och idag stod den på 58,5 kg.
.
Jag har nu passerat min "nya" jag-har-trots-allt-fött-två-barn-målvikt och fortsätter i rasade fart mot min eg målvikt. 57 kg som ger ett BMI på 22. Lagom med andra ord!
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det är mycket starkt jobbat Linda.



Frågan är om det var VV eller mina råd som fick dig att ta de sista kilona :-)

2010-11-03 @ 07:31:09
URL: http://jogg-thomas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0