Konsten att fylla en helg!

.
Då var det äntligen helg igen. Man längtar till helgerna men ändå är de väldigt stressande. Fast i de flesta fall handlar det nog om positiv stress. Det som jag dock tycker är tråkigt är att både positiv och negativ stress ger samma effekt på min mage :-(
.
Denna helgen är pojkarna iväg på scoututflykt under lördagen. Vilket ger mig och Zingo barnledigt. Och vad föreslår Zingo då.... Jo, att gå och kolla på nya kylskåp. :-D Det blir nog snarare nya löparskor till oss bägge om jag får bestämma. Jag ogillar kylskåpshandlning lika mycket som barnen ;-) Sedan skall vi vara barnvakt på lördagskvällen. hemma hos barnen i fråga, så det blir att sitta i soffan och mysa och titta på film. Inget "Men-jag-kan-ju-slänga-in-den-här-tvätten-medan-barnen-leker" Skönt!
.
Imorgon skall vi ta en tur i backarna igen. Vi är några stycken löparnördar nu. Kan nog bli ett stående inslag på söndagarna hoppas jag!
.
På eftermiddagen bli det Spamalot. Det är inte ofta vi lägger pengar på annan kultur än en och annan 3D-film. Så det skall bli jättekul. Vi skall gå hela familjen!!!
.
Så på söndagskväll lär vi stupa i säng som de flesta söndagarna. Redo att vakna upp på måndagsmorgon och börja längta efter fredag!!!!
.
.
.
Och, jo föresten.....mina nyårslöften. Jag är nu nere på 60 kg igen. Nu är jag inom målviktsgränsen men vill ner till min målvikt.
.
Ang fotograferandet så tar jag ju inte ett foto om dagen tyvärr men jag har börjat fotografera lite mer igen. Det känns som om kameran fortfarande trivs i min hand i alla fall.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis till vikten.

Hur var Spamalot?

2010-10-17 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0