Varit hos doktorn

Eftersom jag sedan jag var liten har haft ett blåsljud på hjärtat så tyckte jag att ett läkarbesök vore på sin plats. Jag har aldrig haft några problem med detta men nu när jag börjat träna så pass mycket och hårt så kändes det ändå bäst att kolla upp.
.
Blev kopplad till EKG och kollade blodtrycket. Blodtrycket var normalt men rätt lågt. EKG visade ingenting onormalt. Inte änns mitt blåsljud. Ohhh. Perfekt. Men hon skulle kolla upp met det senaste EKG jag gjorde för några år sedan då jag sökte akut en gång för jag trodde jag skulle då i hjärtinfakt :-) Men det var bara ett virus som satt sig i bröstmusklen visade det sig. Men den läkaren hade dock sett något på EKG men som hon härledde till mitt blåsljud.
.
De sätter ju EKG sladdarna med små sugproppar så jag såg ut som om jag hade blivit kramad av en bläckfisk!
.
Men nu är det väl den krassa sanningen att det är jag vs latmasken...... Må bäste kvinna/mask vinna!!!!!
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Alex

Lägg dig på ett äpple så kanske latmasken kryper ut.

2010-10-01 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0