Hemma idag!

Jahapp, däckad av en trasig rygg. Tjo vad det är livat i holken......
.
Men idag är ryggen så pass bra att jag kan röra på mig och göra alla rörelser som jag behöver. Så länge jag gör dem i min takt. Några snabba utryckningar skulle jag nog inte klarat idag, därför är jag hemma. Men imorgon blir det jobb och träning som vanligt. Träningen tvivlar jag inte på att det kommer att fungera. Då tänker man ju extra noga på sin hållning och spänna rätt muskler och liknande. Värre är det med jobbet. Där behövs lite brandkårsuttryckningar ibland. När små barn förvillar in sig bland gungorna eller klättrar upp på stolar. Men det kommer gå bra.
.
Det är trist att bara gå hemma. Visserligen vill jag ha längre påsklov, men då vill jag ha familjen hemma också och möjlighet att göra saker. Nu går jag mest runt, det är det ryggen mår bäst av. Eller sitter käpprakt på en stol ;-) Stöket från påsk får ligga..........
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0