Ultra-Gräsänka i helgen!

Då var det dax för en helg för mig själv, eller kanske inte? När Zingo är iväg på sina lopp brukar jag ha fullt upp. Inte gå och dra inte...... Imorgon skall jag vinka av Anna när hon spurtar iväg på sin första halvmara. Hejja hejja!!!!! Där är fler vänner som skall hejjas på också förstås.  Eftersom halvmaran ändå är i krokarna för Zingos lilla utflykt så ser vi till att susa förbi och hejja lite på honom också. Sedan skall jag ju självklart stå i målet för halvmaran och hejja lite också ;-)
.
Fast på söndagen så kommer jag faktiskt att slappa tror jag. Eller kanske en yttepytte liten löprunda kanske? Men jag gissar att jag nog kommer få springa själv, övriga löparnördar i min bekantskapskrets kurerar sig från halvmaror eller äter middag på gästis efter att ha korsat skåne!
.
Ryggen ja! Den kurrerade jag med att gå på ett aerobicdanspass på tisdagkvällen. Det var toppen för ryggen. lovade visst att jag skulle ta det lugnt men si det kan inte jag ;-) Men ryggen mådde toppen så då var det ju ingen fara med det. Och för att kurrera den totalt så drog jag av ett spinningPulsIntervall pass på onsdagkvällen också. Så nu är jag fysiskt frisk. Från hakan och ner iallafall ;-)
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Anna R

Jag lovar att jag skall springa rakt fram och spurta för allt vad jag är värd i mål! Kommer ikväll och pratar taktik, löparsnack och som vanligt allt annat mellan himmel och jord! kram vännen! <3

2011-04-29 @ 16:37:37
Postat av: Anna R

Glömde skriva att jag och grannen hakar på om du skall springa! :-)

2011-04-29 @ 17:22:20
Postat av: Anna (orka mera)

Tackar för alla hejarop längs vägen! Så kul att höra sitt namn längs banan!

2011-05-02 @ 07:54:34
URL: http://blogg.piggelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0