Post Semester.......

Då var sommarsemestern slut för den här gången. eller tja sommar och sommar, det har vi ju inte varit borskämda med den är semstern. Åhh vad jag längtar efter att åka bort, sol och salta bad......
.
Får göra det bästa av situationen - träna istället ;-)
.
Resterande träning i år tänkte jag skall fokuseras på styrka och stabilitet framförallt i magtrakten. Ja ett sexpack på magen hade inte suttit fel men vi behöver inte hårddra det. Men låt oss säga att vågen har skrikit fula siffror åt mig nu efter semestern. Jag vet hur jag skall vända trenden men jag kommer bara inte igång ordentligt. Hjälp mig! Våren kommer att ägnas uteslutande åt löpning. Jag har ju anmält mig till Göteborgsvarvet. Ses vi där?
.
Det kommer att resultera i att jag kommer gå mycket på gruppass i höst. Skall bli kul att prova nya Actic - Olympen. har man kunnat festa loss där genom åren så skall man nog kunna träna loss där numer. :-D
.

Kommentarer
Postat av: Anna (orka mera)

Om mitt knä vill så ses vi i Göteborgsmyllret! Jag är i alla fall anmäld!

2011-08-13 @ 19:00:30
URL: http://blogg.piggelina.se
Postat av: Thomas

Varvet ja.. Det hade kanske varit något:)

2011-08-13 @ 22:40:24
URL: http://jogg-thomas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0