BIA mätning

När det var öppet hur på Actic så hade man möjlighet att göra en kroppsmätning. Jag kunde naturligtvis inte låta bli. Jag vill ha staistik som jag kan förhålla mig till senare, så jag vet om jag gör framsteg eller om det bara känns så ;-)
.
Resultatet blev att jag faktiskt är en rätt normal person på 21 år ;-)
.
Jag låg precis på den BMIn som jag har siktat på. Alltså precis på mitten av normalspannet. 22,1. Min fettmassa låg nåååågot under mitten av det normala och muskelmassan hamnade också precis på mitten. Min metaboliska ålder slutade på 21 så det köper jag rakt av, Still in my twenties!!!!!
.
Så allt som allt är jag ruskigt normal - fysiskt sett iallafall. ;-).
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0