Veckan slut - Jag slut!

Då var denna veckan till ända. Och det höll på att bli en ände med förskräckelse. Efter veckans sista pass så sitter jag och Anna i godanro ensamma i bastun. Att vi är ensamma tog vi ingen notis om för bastun brukar inte vara så välbesökt i vanliga fall. Efter en lång stunds diskuterande om livet så kom vi fram till att "Jo lite varma var vi nog, daxs för en kalldusch" Sagt och gjort vi ut.... Huuppppsss. Dörren stod öppen direkt ut till badet... Hmm varför det nu då? Pinsamt ju.... Men men vi duschar på. In kommer en instruktör i gummistövlar och högtryckstvätten.... Hmmm nu börjar mina små grå att arbeta....
.
- Hur dax stänger ni idag? frågar jag lätt oskyldigt.
- Om tio minuter, svarar hon glatt.
.
Åhhh så fort har vi nog aldrig kommit ifrån gymmet tidigare. Men vi slängde oss ut genom dörren i princip samma stund som tiden slog "stängt".
.
Undrar vad vi skulle hittat på hela natten på gymmet om vi blivit inlåsta? Tränat såklart.......Jäklar vad snärta och snygga vi skulle varit, för att inte säga slut ;-)
.
Men det har varit en intensiv träningsvecka denna veckan. Bör nog ta det lite lugnare nästa vecka. Det blev som jag skrev inget pass på fredagen. Tog mig till gymmet på lördagmorgonon men deras bokningssystm är inte det bästa......kan vi säga utan att ljuga ;-) Så det blev en snabb rodd över sjön för mig. Tog 10 minuters rodd i lugnt tempo och sedan hem. Tog ut mig dessto mer på cirkelpasset idag. Kul pass men kroppen är sliten känner jag, men härligt sliten. Lite som den kändes efter veckan i Portugal!
.
Nästa vecka står det en PTtimme, Box75 samt FunktionalToning75 på schemat. Härligt!!!!!
.
- Va, var det någon som sa att jag skrivit att jag skulle ta det lugnt, näää kan jag väl aldrig tro!!!!
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0