Kurerar mig!

Planen hade varit att jag skulle ta det lugnt och kurera mig i lugn takt. Det skulle var en planerad sjukskrivning efter ett kirurgiskt ingrepp. Det har blivit sjukstuga! Jag har åkt på en förkylning och hostar mig igenom nätterna! Vilket betyder att jag ju inte får sova ordentligt. Taskig sömn sovandes på rygg hade jag räknat med men inte så här illa.
.
Längtar bara efter att få dra igång träning igen men med luftrör som protesterar bara jag plockar upp lite tvätt på golvet så kan jag glömma alla stärkande promenader jag hade tänkt ta. Nu är det soffläge som gäller. Var förbi på vårdcentralen idag och förklarade mitt läge så nu har jag iallfall fått ut hostmedicin som jag kan ta. hoppas det är en stark variant så jag klubbas inatt för nu är detta inte kul längre.....
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hoppas att du snart är bättre.

Hostmedicin kan göra susen ibland :-)

2011-07-05 @ 07:25:37
URL: http://jogg-thomas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0