Midsommar i bilder.

Valde att bli avsläpt 5 km innan vi var framme. Tog mig de km:erna till fots i ett mycket behagligt tempo....
.
Väl framme så bytte jag snabbt om till bikini, innan jag ångrade mig så sprang jag ut. Det var KALLT. Men när jag väl doppat mig och fått tillbaka andan så låg jag i en stund. Då var det riktigt gott faktiskt!.
.
Eftersom rundan på kvällen på väg dit var ett infall så steg jag upp som planerat och tog mig en morgonrunda.
.
Det var värt det. Stelheten i benen och tröttheten var som bortblåst efter 1 km...... Regnvåta vägar, solen som skiner, smultron i väggrenen och kossor som råmar. Kan bli en vana på sommaren!
.
Sedan var det midsommarfirande enligt tradition. sillar, nubbar och gubbar! Allt i en salig blandning.
.
De som inte ville dansa kring stången blev släpade runt den.......
.
Åh en slank hon hiiiiit, åh en slank hon diiiiiit......
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0