En eeeeeeevighet........

*skrålar i bästa Carolastil*
.
Har ännu inte varit sjuk en hel vecka, så jag skall kanske inte klaga, men det känns som en månad. Detta är segt som sirap. Började ju i onsdags kväll. Sedan har jag inte varit piffig alls. Måns klagade på ont i magen så Zingo skulle vara hemma från jobbet i måndags men när jag kom till jobbet så hann jag inte in på avd, innan alla jag mötte tittade på mig och sa "Linda, du ser i nte pigg ut" Jag som ändå försökt kamoflera med lite smink . Hehe. Så jag gick hem igen. Kände mig inte jätteelak eftersom halva barnguppen också var sjuka. Så då behövde inte Zingo vara hemma och vabba. De är ju så stora att man mer behöver vara hemma för att se till att de tar sig lite mat vid rätt tidpunkt, typ. Och den uppgiften klarar man liggade i soffan.....
.
Har mått sisådär igår och idag..... Inte jättesjuk men inte helt 100%. Suttit still och tyckt "varför är jag hemma" reser mig upp för att fixa något och inser "ahha därför" och däckar igen i soffan.... Dessutom är min ena halsmandel dubbelt så stor som den andra om jag känner utifrån. Det har jag inte varit med om innan......
.
Måns har haft ont i magen säger han och Linus börjar så smått klaga på halsont. Vi tog en lugnt promenad bort till Willys i fm. Honungen och tepåsarna var ju slut. Det är ett måste att ha hemma när man är sjuk ju. Jag trodde faktiskt att jag skulle kunna jobba imorgon men efter den promenaden som kom tungheten i huvudet tillbaka och torr-raspet i halsen...
.
Fan, nu är jag trött på detta när skall jag kunna träna då? Va, jag bara undrar!!!! MORR!!!! Har väntat in i det sista med att avboka bokade pass. Jag kanske mirakulöst blir skitpigg ju ;-) Jo, visst tjena. När har det hänt någonsin typ. Så Coren ikväll är nu avbokad. Min PTtimme på onsdag är ombokad men torsdagens pass håller jag liiite på till.... Men förnuftet kommer nog avboka den imorgon. :-(
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0